Lan Handling zocht een frisse manier om hun food-oplossingen aan de man te brengen. En dan liefst op een originele manier. We bedachten om de producten hun verhaal te laten vertellen. Want wie kan er nou beter vertellen over de systemen van Lan Handling dan de producten die er dagelijks over de band rollen?
Om alle productcategorieën naar voren te laten komen bedachten we meerdere personages die allemaal een stukje vertellen over hun ‘product journey’. Ieder product heeft zijn eigen karaktertrekjes. De één wil zo efficiënt mogelijk, in recordtijd, door de fabriek heen racen. De ander ziet de Lan Handling robots juist als een ultieme luxe, waar je lekker in de watten gelegd wordt.
Onze animatoren brachten de personages tot leven, waardoor die karaktertrekjes ook nog eens visueel werden.
Met de vrolijke animatie en toevoeging van internationale stemacteurs voelt het als een spannende animatiefilm, terwijl je tegelijkertijd het logistieke proces van food processing meekrijgt.
Entertaining én informatief! De ideale combinatie voor deze online commercials.
De product journey film is een groot succes geworden en heeft voornamelijk de Japanse markt weten te veroveren. Door dit enorme succes hebben we Fred en Barry van de packaging line gevraagd hun journey te delen in een vervolg film. Storytelling door productbeleving.
Maarten Maris
Joanne Hakkert
Wesley Umans
Maarten Maris
Eva Esser
Niels Leenders
Frans Suijs